perjantai 28. helmikuuta 2014

Miten tarkkailla ovulaatiota

FertilityFriend ei tykännyt yhtään kun tänään kirjasin eilistä 0.18 astetta korkeamman lämpötilan (juuri eilen illalla olin löytänyt Details-nappulan ja lukenut sieltä että kaikki syöttämäni tekijät ovat OK ja kierto näyttää normaalilta). Nyt se sitten on sitä mieltä että lämpötilan vaihtelu on liian suurta.

Ei ihmekään kun huomasin mittauskellon soidessa olevani jo hereillä. Saan siis helposti totutettua itseni tiettyyn rytmiin, jonka olin ehtinyt unohtaa kun aloin mittailemaan lämpöjä. Lisäksi miestä selvästi ärsyttää klo 6.30 soiva herätyskelloni. Joka on kyllä sarjatorkuttajalta aika epäreilua mutta toisaalta jos miehen torkutus alkaa aikaisintaan klo 7, useimmiten klo 7.30, niin on se ehkä vähän eri asia.

Mietinkin että viitsinkö enää edes yrittää. Tietysti myös huominen vapaapäivä saa miettimään haluanko oikeasti herätä viikonloppuisinkin 6.30. Mutta olen melko varma että näitä aamuja jolloin olen ollut hereillä ennen kellon soittoa tulee jatkossakin. Mites teillä muilla?

Normaalia aikaisempien herätysten rinnalla ne ovulaatiotestit iltapäivisin alkavat tuntua tosi helpoilta. Ja reilun kahden viikon päästähän niitä pääsee taas urakoimaan. Pitäisiköhän vain luottaa niihin? Koska ehkä on ihan tarpeeksi että joskus olen kiukkuinen ja itkuinen koko illan tilanteen takia, tarvitseeko sitä vielä kiusata miestä aamuherätyksillä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti